The Villainess is a Marionette (novel) 79.bölüm

 


Bölüm 79

 

“Elbise zevkinize uymuyor mu?” hizmetçi dikkatle Cayena'nın iç çekişine bakarak sordu.

 

Cayena başını salladı.

 

"Öyle değil. Ben sadece başka bir şey düşünüyordum.”

 

“Giyebileceğiniz birkaç başka elbisemiz var.”

 

Cayena kayısı rengindeki elbiseye baktı. Hizmetçilerin elbiseyi başkentin en popüler butiğinden almak için dün gece çok çalıştıklarını anlayabiliyordu.

 

“Blanc'in butiği, bugünlerde en önemli mağaza. Ben oldukça beğendim. Dün gece çok çalışmış olmalısınız.”

 

Böyle bir övgü duymayı beklemeyen hizmetçiler durdu. Son zamanlarda prensesin değiştiğine dair söylentileri duymuşlardı, ancak prensesin Kedrey Dükalığı'nda kaotik bir imajı vardı.

 

Onu şahsen gördüklerinde söylentilere inanmadılar; yine de bugün diğer soylu hanımlardan daha titiz davranmamıştı.

 

Çın!

 

O anda en genç hizmetçi bir şekerlik düşürdü ve şekerler masaya ve yere döküldü.

 

Bir anda odadaki atmosfer soğudu.

 

"L-lütfen beni öldürün, Ekselansları!"

 

Hizmetçi solgun bir yüzle yere yattı. Diğer hizmetçiler de ifadelerini sertleştirdiler.

 

Bir misafirin önünde hata yapmak, Dükalıkta prestij açısından sorunlara neden olabilirdi. Üstelik bu hata prensesin önünde olmuştu.

 

Hızla geri çekildiler ve başlarını eğdiler. Cayena makyaj masasına yerleştirilen çay fincanını aldı ve bir yudum aldı. Koku ve tadı güzeldi. Sıcaklık da iyiydi.

 

“Çayın tadı şekere gerek kalmayacak kadar güzel. Bunu kim yaptı?"

 

En genç hizmetçi başını kaldırdı.

 

"Çayı ben hazırladım ..."

 

Cayena sorun olmadığını söylese bile, kınanmaktan kaçınamazdı.

 

Bunun nedeni Dük'ün konuğu ve imparatorluk ailesinin önünde bir hata yapmasıydı. Hizmetçi sadece biraz şeker dökmüştü ama işler böyleydi.

 

Cayena "Tekrar ziyaret edersem senden benim için çay demlemeni rica edeceğim" dedi.

 

Bununla, en genç hizmetçi kovulmayacaktı.

 

Hizmetçi Cayena’nın ona bir iyilik yaptığını fark etti.

 

“… Teşekkür ederim, Ekselansları. Size tüm kalbimle hizmet edeceğim!”

 

Hizmetçiler Cayena’nın hoşgörü göstermesine çok şaşırdılar.

 

Özellikle, yaşlı hizmetçiler Cayena’nın tavrından etkilendiler. O ideal bir ev sahibesine benziyordu.

 

Raphael’in annesi Düşes Kedrey mükemmeliyetçi ve övgü konusunda cimri biriydi. Onları ödüllendirdiğinden çok daha fazla cezalandırdı. Böyle bir hanıma alışık oldukları için Cayena’nın eylemlerinden şaşkına döndüler.

 

Onu giydirmeyi bitirdikten sonra, Cayena o kadar güzeldi ki doğal olarak hayranlık uyandırdı. Soluk boynunu ortaya çıkarmak için saçları yukarıdan bağlanmıştı. Büyük mücevherlerle dolu ağır bir kolye yerine pembe elmaslı ince bir kolye takmıştı.

 

"Ekselansları, Usta sizi yemek odasına davet etti."

 

Cayena elinden geldiğince sakince gideceğini söyledi. Yemek odasına giderken zihni dağılmıştı.

 

‘Ondan beni şafakta saraya götürmesini istemeliydim.’

 

Derin duygularını birbirleriyle paylaştıktan çok kısa bir süre sonra yüzüne bakmak zorunda kalmıştı. İşkenceden farklı değildi.

 

Yemek odasının kapısı açıldı. Tam açmış pembe şakayıklar görüş alanına girdi.

 

Raphael rahat iç mekan kıyafetleri giyiyordu ve siyah saçları alnındaydı. Cayena’nın bakışlarıyla karşılaştığında gazete okuyordu.

 

Yeni evlilerin sabah buluşması gibi hissettiriyordu. Yine kalbi gıdıkladı.

 

"Ekselansları, Prenses'i selamlıyorum."

 

Cayena'yı utanmadan ve doğal bir şekilde selamladı. Cayena neredeyse kendini resmen davet edilen bir misafir sanacaktı.

 

Cayena gülümseyerek, "... beni iki kez kurtaran kişinin beni gerçekten kaçıracağını düşünmemiştim." dedi.

 

Raphael sakince onun için bir sandalye çıkardı. Kimsenin duymaması için sessizce kulağına fısıldadı. “Keşke gerçekten böyle olsaydı.”

 

“……!”

 

Raphael, Cayena onu azarlamadan önce onun karşısına oturdu. Sonra ekledi, "Ekselansları için sorun çıkarmaya niyetim yok."

 

‘Kesinlikle iyi konuşuyor.’

 

İkisi de oturduktan sonra hizmetçiler yemeklerini servis etmeye başladılar. Raphael, tabakları tek tek indirmelerini izledi ve "Henverton Gillian suikasta kurban gitti" dedi.

 

“Onun suç ortağı beklediğimden daha yavaş hareket etti.”

 

"Dün yakalanan tüm kiralık katiller de öldürüldü."

 

Onlara hizmet eden çalışanlar yutkundu.

 

Bu ferahlatıcı sabahta, pembe şakayıklarla dolu bir yerde, çekici ikili arasındaki sohbet biraz kanlıydı.

 

Hizmetçiler, ikisinin de yiyebilmesi için yemeği çabucak ayarladılar ve yemek odasından çıktılar.

 

Raphael, " Ekselansları, eğer iddia ettiğiniz gibi, kiralık katil işi Arşidük Heinrich'e aitse, bu cinayetlerin arkasında da onun olduğu kesin. Bu, kaçırılmanızda suç ortağı olmuş anlamına geliyor. "

 

Cayena başını salladı (hayır anlamında). "Söylediklerine göre, bundan eminim. Suç ortağı Zenon Evans.”

 

Beklenmedik bir isimdi.

 

Raphael merakla başını yana eğdi. Cayena, yemeğe dokunmadan dudaklarını bir içecekle ıslattı.

 

"Geçen seferki kaçırılma Henverton ve Zenon Evans arasında bir iş birliği olmalı. Ancak Heinrich, tuttukları birkaç paralı askerin ustasıydı.”

 

"Bundan nasıl bu kadar eminsin?"

 

"Heinrich’in sözleşme evini tehdit ettiğim için. Bana inanıp inanmayacağından emin olmasa da tapınağı ziyaret ettiğimde yemi kasten yedi.”

 

Yester'in kendi gücüne aşırı güvenmesi büyük bir şanstı. Zenon asla böyle bir yemi yemezdi.

 

"Senin müdahale etmeni ve onun operasyonunu gerçekten ortadan kaldırmanı asla beklemiyordum."

 

"……"

 

Raphael bir an için bu pervasız bayanı nasıl azarlayacağını düşündü.

 

"Ben olmasaydım ne yapardın?" diye sordu.

 

“Gizli bir korumam vardı.”

 

“Onları görmedim.”

 

"Çünkü bu bir sır."

 

Raphael, Cayena'nın bunun hakkında konuşmaya niyeti olmadığını fark ederek pes etmiş gibi davrandı.

 

"Artık benimle ilgilenmediğini söylediğinde yaptığım gibi bu kelimeleri kabul edeceğim."

 

"Sen…!"

 

Cayena’nın yüzü ani saldırıda kızardı. Çok utanç vericiydi.

 

Bu hayata döndükten hemen sonra Raphael'e olan duygularını gerçekten temizlemişti. Düne kadar düşündüğü buydu.

 

Bununla birlikte, Raphael bir şekilde kalbine gizlice girdi. Öyle olsa bile, Raphael'in de Cayena'ya değer vermesi şaşırtıcıydı.

 

“Lordun (Raphael’e hitap ediyor) benden nefret ettiğini sanıyordum.”

 

Raphael itiraf etti. "Geçmişte kesinlikle böyle görünmüş olabilir."

 

“O halde uygun davranmış olmalıyım. İyi arkadaş olduğumuz sürece planımın işe yarayacağını düşündüm.”

 

Raphael bunun üzerine sıcak bir şekilde gülümsedi.

 

Gülümseme, Cayena’nın soğukkanlılığını koruma sözünü bozacak kadar yumuşaktı. Yanaklarında kaldığı odanın perdeleri gibi olgun bir şeftali rengi vardı.

 

“Görünüşe göre beni tamamen kazandınız, Ekselansları.”

 

Cayena kaybetmişti. Bu Raphael’in mükemmel zaferiydi.

 

Cayena, gürleyen kalbini sakinleştirmek için bakışlarını bir anlığına çevirdi.

 

“Ama beni neden evine getirdin?”

 

"İmparatorluk sarayında kalsaydın, şu anki gibi dinlenemezdin."

 

Bu doğruydu. Cayena şu anda sarayda olsaydı, Rezef’in grubu tarafından bombalanırdı.

 

"Tesadüfen prensesin saldırıya uğradığını fark ettim. İzlerini takip ederek onların üssünü buldum. "

 

İyi bir mazeretti. Her halükârda, Cayena'nın saraydan getirdiği insanlar biraz gaz yüzünden uyuyakalmıştı.

 

"Tekrar saldırabilecekleri için, Ekselanslarını şövalyelerimden hemen yararlanabileceğim güvenli bir eve, yani malikaneme getirdim."

 

İmparatorluk soyunu korumanın bu bahanesi ancak, güçlerini seferber edebilecek tek kişi Raphael olduğu için mümkündü.

 

Bunun imparatorun uyandırılamadığı şafak vakti meydana gelmesi de bir etken oldu.

 

"Başrahibin bugün imparatorluk sarayını ziyaret ettiğini duydum, bu yüzden Heinrich hızlı hareket edemeyecek."

 

Raphael biraz haşlanmış eti küçük parçalar şeklinde kesti ve başını salladı. Tapınakların ek binalarını içeren son suçlar dizisi nedeniyle kilise kargaşa içindeydi. Bu, ruhban sınıfının otoritesini büyük ölçüde zayıflatacaktır.

 

Üstelik suçların kurbanı imparatorluk prensesi olduğu için imparatorluk ailesi bu tapınağı sonsuza kadar kapatabilir. Fakat-

 

‘Her nasılsa, Raphael beni buraya getirmeye çalışıyormuş gibi geliyor.’

 

İyi gerekçeler vermişti, ama bunu kendi villasında kalması için ayarladığı düşüncesinden kurtulamadı.

 

Ona şüpheli gözlerle baktı ama Raphael sadece omuzlarını silkti.

 

“Ekselanslarını imparatorluk sarayına bu şekilde göndermiş olsaydım, benden kaçardınız. O zaman, birbirimizi sadece senin reşit olma töreninde görebilirdik.”

 

Tam olarak bunu yapmaya niyetlenen Cayena şaşkına döndü.

 

"Şimdi ile o zaman arasında uzun bir zaman geçecekti, bu yüzden hatırlamıyormuş gibi davranırdın ya da sanki dün hiç olmamış gibi davranırdın. Yanlış mıyım?"

 

"Um ..."

 

Tahminleri şaşırtıcı derecede doğruydu. Cayena bunu çürütemezdi.

 

Raphael ayağa kalktı ve Cayena'nın önüne bir tabak koydu. O yemek yemiyordu ve Raphael onun için biraz et kesmişti.

 

“… Dük, ben senin sevgilin değilim. Bu şekilde davranmanız zahmetli.”

 

Raphael düz bir suratla sordu, "Öyleyse neden beni reddetmedin?"

 

Onların öpücüğünden bahsediyordu.

 

"… Çok utanmazca konuşmuyor musun?"

 

Raphael, eleştirilerine hafifçe cevap verdi.

 

“Şu anda utanmadan hareket etme cesaretine sahibim.”

 

‘Onun bir beyefendi olduğunu kim söyledi?’

 

Ne tür bir beyefendi bu kadar cüretkâr konuşurdu?

 

Kızarmış yanaklarının soğuma fırsatı yoktu. Kalbi titremeye devam etti.

 

“Dük.”

 

"Raphael."

 

Ona doğru eğildi ve Cayena'nın gözlerine baktı.

 

“Bana böyle seslendiğinde kulağa daha iyi geliyor.”


önceki bölüm    sonraki bölüm



Yorumlar

  1. Elinize sağlık teşekkür ediyorum

    YanıtlaSil
  2. HIZINIZ 260 ÇÜŞÜNÜZ RAPHY BEY bölüm için teşekkürler

    YanıtlaSil
  3. Bir bölüm daha göremedim benimkini neyse gidem de buna hüzünlenem

    YanıtlaSil
  4. Bölüm için teşekkürler..

    YanıtlaSil
  5. Nazar değdi yeni bölüm gelmiyor

    YanıtlaSil

Yorum Gönder